26. 12. 2010.

Plazma torta

Potrebno je:

600g mlevenog keksa
250g margarina
200g šećera u prahu
150g mlevenih lešnika

2dcl gaziranog soka od pomorandže
200g čokolade

Umutiti margarin sa šećerom u prahu. Od te mase uzeti 1 kašiku i staviti sa strane (za premazivanje torte, buter krem). Dodati otopljenu čokoladu, keks, lešnike, sok. Rukama umesiti kolač. Oblikovati ga po sopstvenom ukusu.
P.S.  Ja sam je stavila u okrugli kalup jer sam htela da preko nje stavim fondan koji sam prvi put pravila.
Probala sam i uspelo mi je, nije ništa komplikovano.

Kada se torta ohladi izvadite je iz kalupa, namažite je buter kremom. Preko torte stavite spremljeni fondan.
Spremila sam je bez jaja, jer ne volim živa jaja u torti.

Za prvi moj fondan nije loše, valjda će drugi put biti još lepša.

Нема коментара:

Постави коментар